Karoserie: 2+2-místní kupé
Barva: british racing green
Barva interiéru: krémová kůže a koženka „MOCCA“
Motor: 4.235 cm3, 6 válců,
Převodovka: manuální 4 stupně + zpátečka
Výkon: 185 kW/5.400 otáčkách
Rozměry: D: 4.680, Š: 1.660, V: 1270 mm
Rozvoz: 2.660
Hmotnost: 1.435 kg
Maximální rychlost: 240 Km/hod
Kupé verze nejhezčího auta historie automobilismu. Jedná se jeden z pozdních kusů první série, která se vyznačovala ještě překrytými předními světlomety a palubní deskou s přepínači.
Prodloužené verze s rozložením sedadel 2+2 (2 zadní sedačky navíc) se vyrobilo na konci této série jenom menší množství, vložením dalších sedaček došlo i k mírnému prodloužení dveří a celého auta, nicméně vzniklo více prostoru v interiéru pro posádku i zavazadla. Zadní sedačky jsou ale opravdu jenom nouzová. Auto pochází opět z USA a má standardní „levostranné řízení“. Vůz byl po dovozu rovněž v úplně dezolátním stavu a prošel úplnou rekonstrukcí, která trvala cca 1 rok. Dnes ve výborném technickém stavu a plně pojízdné a příležitostně užívané majitelem.